söndag 4 september 2011

Höstens Pyssel nr 1


Kommer ni ihåg att jag berättade om alla projekt och pyssel som ploppade upp ur huvudet på mig? Det kommer finnas en ny etikett här på bloggen där ni kan följa upp allt pyssel allteftersom jag blir klar med dem ;))

Nr 1






Handgjort papper från Balders Hage och pressad lavendel från vår trädgård blev till små tavlor ;))
 



Ville visa er mina plättar som växer på i solen ;)) Salen är det enda stället i huset där vi inte målat snickerierna vita!

Det blir nog ett par pyssel till idag....jag borde nämligen städa och då vet ni ju ;)))

Kram Susanne


4 kommentarer:

  1. Så fina tavlorna blev ,jättesöta :)
    Åhh dina plättar på tråd ser ut att stortrivas där i rummet.
    Ha en underbar söndag o ser fram emot nästa pyssel ;)
    Kramar Anette

    SvaraRadera
  2. Fina tavlor! Har själv gjort liknande!
    Ha en skön kväll!

    Kram Cecilia

    SvaraRadera
  3. Så fina tavlor du gjort. Vad kreativ du är.
    Mycket gott har du gjort också. Tänk om jag hade äpplen och persikor på min gård ......
    Men plättar i luften blomma har jag (inne alltså)
    Kram ♥

    SvaraRadera
  4. Bra jobbat, jag har aldrig ens klarat av att hålla mina plättar vid liv :)

    Finfina tavlor du har gjort!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det skulle vara så kul att veta vad du tycker!!!
Har du ingen blogg klickar du bara på anonym och skriver sedan ditt meddelande!!
kram Susanne