tisdag 11 oktober 2011

Arrrggg!

Go`kvällpå er alla goa läsare, ni ska veta att jag är så glad och tacksam för era fina kommentarer ;))) Så ni är inte grunden till min överskrift i kväll. Johan hade gjort en ny Header åt mig och jag skulle lägga in den ...då kom meddelandet att jag överskridit gränsen för hur mycket kort jag fick ladda upp ;(((( HJÄLP!! Det är bara att ta bort säger sonen...du e galen säger jag!!!

 Innan det totala sammanbrottet satt jag i lugna ro och småpysslade ;))

Hjärtan i ull!



Jättefin och oerhört mjuk fäll från Lamm och Lera. Rasmus valde den som sin del av betalningen för arbetet med hemsidan.

Pepparkakor fick följa med mig hem från affären idag...så nu blir det smakprov o kaffe!!!

kram susanne


2 kommentarer:

  1. Va, finns det en gräns för antal bilder? Eller kanske jag missförstod (det är jag bra på!). Hur som helst, nya headern är superfin! Och din paket är på väg, lite försenad :( Ha det gott!

    SvaraRadera
  2. Hej
    härligt fin ny header..
    härligt med ull så mjukt och gosigt..
    ha det så gott ser ut att bli en vacker dag.
    kram
    sandra

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det skulle vara så kul att veta vad du tycker!!!
Har du ingen blogg klickar du bara på anonym och skriver sedan ditt meddelande!!
kram Susanne