torsdag 20 oktober 2011

Gårdby...I love!!

Hej på er....hann inte med några inlägg igår, var hemma sent och urtrött så det blev sängen direkt ;) men idag är jag tillbaka!!

Himmel...ibland har man tur, slutade tidigt idag och Johan var med för att hämta mig
*Skulle behöva fota kvarnar, flera på rad* säger han! Men det finns ju i Lerkaka och då när vi ändå är där kan vi ju titta in på Gårdby lanthandel, precis bredvid ;))) Tur att karlar är så lättlurade...iväg vi for,sen var det ju tyvärr jag som fick stryka lite på foten för det blev ett snabbvisit och jag som kunde strosat där i timmar!!! Men det vet jag ju hur det är när jag åker med gubben.

Såååå mycket nytt....affären praktisk tagit svämmade över av *vill ha* saker så jag måste nog hitta någon annan att åka dit med :)) 




Söt liten hjärtljusstake hittade jag!



Fin stor låda...kanske årets adventsljusstake!
Sen hittade jag lite småsaker i zink till julpysslet.....mycket julsaker hade de redan ;))Hittade kastanjer vid Räpplinge kyrka som också skulle fotas!

Det kommer bilder från Gårdby sen, Johan fotade även där!

Vi hörs senare

Kram Susanne



1 kommentar:

  1. Vilken mysig blogg du har Susanne! Och fint hem!! Önskar jag hade lite av din touch :)

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det skulle vara så kul att veta vad du tycker!!!
Har du ingen blogg klickar du bara på anonym och skriver sedan ditt meddelande!!
kram Susanne