måndag 13 februari 2012

Funderar.....

Har ju som bekant varit hemma sjuk idag och det ger tid till funderingar och eftertanke ;)) Jag kan inte riktigt släppa lampan jag såg på Mittbrodts förra veckan ;)) Sååå snygg men det är bara att erkänna att den är för dyr för min plånbok för tillfället! Eller det finns annat som går före till det priset, kan dog inte släppa tanken om en ny lampa över ön. Så idag har jag surfat runt lite och jag hittade faktiskt gamla grislampor som kanske kan vara nått att ha ;)

Jag visar bilder från det rummet där jag ägnat mesta av dagen idag!


Pether och Johan var iväg och handlade innan och jag undrar om det inte var en brun kasse de hade med sig hem....inte lampan men undra om de inte varit i min favvoaffär ;)) 
Det är ju alla hjärtans dag i morgon...hihi!

Ha en bra kväll

kram susanne

2 kommentarer:

  1. Åååå dette blir spennende..hva skjuler seg i kassen...gleder meg til oppfølgingen,Susanne:)...og du...God bedring:))

    SvaraRadera
  2. Önskar dig en riktigt mysig alla ♥ dag!
    Varmaste kramen
    Sandra

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det skulle vara så kul att veta vad du tycker!!!
Har du ingen blogg klickar du bara på anonym och skriver sedan ditt meddelande!!
kram Susanne