torsdag 9 februari 2012

Keramikfynd

Jag gick förstås inte tomhänt från Mittbrodts tidigare idag....svårt att gå därifrån över huvudtaget ;))) Idag var Ulrika på plats och jag fick inte info om allt nytt som kommer nu i vår....kan lova er att det kommer bli många turer dit!!

Det mindre degfatet från Gerbera köpte jag på Mittbrodts idag, snygg färg!
 
Var tvungen att testa det direkt!



Gillar ni Gerberas keramik lika mycket som jag ska jag tipsa er som bor på Öland om att Ulrika säljer ut en hel del...30 procents rabatt vad säger ni om det!!! Skynda dit innan det tar slut, vi får se vem som hinner dit först...ni eller jag, fanns en stor pajform som jag ångrar lite ;)))


Baket blev ett fat cupcakes till kollegerna i morgon ;)
Och då är det ju fredag...igen!!

kram susanne

4 kommentarer:

  1. Det här är en sån stund jag ångrar mitt yrkesval, läraryrket känns lockande ;-) (iaf vissa skolor)

    SvaraRadera
  2. Du Susanne...så flott degfat...og de herlige muffins oppi...får lyst til å sette tennene rett i de:)
    Jeg tror jeg på en tur til Øland for å desøke dette keramikk stedet...ser veldig bra ut:))
    Takker for dine koslige kommentarer...det blir nok en lotto..ja:)
    God torsdagkveld:))

    SvaraRadera
  3. Men vilka fina cupcakes du har gjort och jag som inte är där imorgon, får försöka klara mig ändå:)) Ska genast skynda mig till Mittbrodts och kolla, tack för tipset.
    Kram Sofi

    SvaraRadera
  4. MM vad gott det såg ut:) Love Maria på inredningsvis.

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det skulle vara så kul att veta vad du tycker!!!
Har du ingen blogg klickar du bara på anonym och skriver sedan ditt meddelande!!
kram Susanne