måndag 13 februari 2012

Makens favoriter

Ja inte är det jag som är en av makens favoriter...inte idag iaf där jag sitter i soffan och ser ut som något katten släpat in ;)) Beslöt mig faktisk för att stanna hemma ett par dagar för att få rätsida på detta tråkiga virus som bosatt sig i mig ;)

Nej, makens favoriter är dessa små mandelbiscotti som jag bakade här om dan!





Väldigt spröda och goda till kaffet och de går även att använda till olika efterrätter! Receptet hittar ni här!

Nu ska jag fortsätta titta på film

kram på er
Susanne

 



2 kommentarer:

  1. Klart du ska vara hemma när du inte är frisk. Det går fortare att komma tillbaka då också. Krya på dig och ta en kopp honungste med en biscotti nu och kurera

    Kram Teres

    SvaraRadera
  2. Ser jättegoda ut!

    Hoppas du kryar på dig!:)

    Kraam Jenny

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det skulle vara så kul att veta vad du tycker!!!
Har du ingen blogg klickar du bara på anonym och skriver sedan ditt meddelande!!
kram Susanne