fredag 10 februari 2012

Paket från Rosverkstan

Rosverkstan hade ett erbjudande för ett par veckor sen....en jättefin marschallhållare till trädgården. Jag har tittat på Rosverkstans fina saker länge så nu passade jag på ;))






Den manliga delen av familjen förstod sig väl inte riktigt på denna rostige  rosettskapelse men vad gör det ;))

Idag gjorde jag något som jag sällan gör efter jobbet, slängde mig i sängen....förkylningen har slagit till med förnyad kraft ;((

Men nu är jag uppe igen o snart ska det fixas lite gott till middagen!
Vi hörs, ha en trevlig kväll

kram susanne


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, det skulle vara så kul att veta vad du tycker!!!
Har du ingen blogg klickar du bara på anonym och skriver sedan ditt meddelande!!
kram Susanne