onsdag 15 februari 2012

Sonens favorit...

En av äldsta sonens favoriter är smörgåstårta....Då det var Alla hjärtans dag igår tänkte jag svänga ihop en liten med det vi hade hemma. Jag har ju inte varit och handlat på ett tag då jag är hemma sjuk så garneringen blev inte som den brukar, den blev inte alls ;))

Jag har två recept som jag alternerar med när jag gör smörgåstårtor. Jag är ju inte uppvuxen med denna kulinariska uppfinningen så jag har lite svårt för de tårtor där man har olika fyllningar mellan lagren. 

  
Denna är den enklaste av de två...färdiga hönökaker med en röra av tonfisk, gul lök, smörgåsgurka, grädde, majonnäs och kryddor...bara att hacka o röra ihop ;)


 
Som sagt garneringen blev så där...endast sallad, ägg o räkor men det var gott ändå ;)) Testa denna tårta, supergod verkligen!

Kram kram
Susanne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, det skulle vara så kul att veta vad du tycker!!!
Har du ingen blogg klickar du bara på anonym och skriver sedan ditt meddelande!!
kram Susanne