fredag 24 februari 2012

Tävling! Vinn bårder från kollektionen Vintage


Ibland har man tur, bäst som jag letar tapeter får jag ett erbjudande om att lotta ut bårder från Boråstapeters nya kollektion
 Vintage ;))

Hur har ni det med bårder?? När vi renoverade vårt hus i början på nittiotalet satte vi bårder i nästan alla rum ;)) De är numera borta men jag hade ju funderingar på lite kul i hallen så varför inte!!

 Boråstapeter spår att bårder ska bli ”det nya svarta” och inte enbart användas på ett traditionellt sätt utan få nya användningsområden så som att rama in dörrar eller fönster.

Jag har en hel del egna idéer på hur man kan använda bårder på ett nytt sätt men dem återkommer jag till, nu till tävlingen!!



Detta är bården som jag valt som vinst här på bloggen....den skulle passa perfekt i min hall och jag är säker på att många av er skulle hitta användningsområden med den. 
Vinsten är 4 rullar bård och för att vara med att tävla gör ni som följer...

1 lott...skriv en kommentar och i den berätta hur du skulle använda dig av denna bård och var den skulle sitta.
1 lott...om du delar denna tävling på facebook 
1 lott...om du länkar på din egen blogg
1 lott...om du följer Susannes gård
1 lott...om du följer Susannes gård på facebook 

Fem lotter kan du få som mest...lycka till, ska bli kul att läsa hur ni tänker använda er av bården. 

Jag drar vinnaren som sen kontaktas av Boråstapeter den 20 mars


 Hoppas ni som jag tycker det är lite kul med bårder igen ;)

kram kram 

Susanne

18 kommentarer:

  1. Åh,vilken fin bård!!Den skulle passa i mitt vardagsrum,har både vita och svarta möbler både nytt och begagnat.Passar även i sovrummet som oxå går i vitt och svart med inslag av lila.
    Följer din blogg på facebook,man blir så glad när man läser den och jag älskar Öland!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kul att du gillar min blogg...ser att du ofta gillar på facebook ;)) Ja, det är inte dumt alls att bo på Öland!
      kram susanne

      Radera
  2. OH, det var en fin bård! Jag som var så less på bårder, har ju rivit bort ett antal såna... Denna bård skulle jag dock kunna tänka mig ha i trappen, längst ner på väggen mot själva trappen. Har inte hittat det rätta att dekorera de helvita väggarna med. Men den bården skulle nog bli fin där! :-)

    SvaraRadera
  3. Vilken fin tävling Susanne!
    Jag skulle använda bården i vårt kommande arbetsrum, skulle bli perfekt mot målade väggar:)

    Länkar med bild hos mig, följare är jag redan både på bloggen o FB;)

    Ha en mysig kväll!

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  4. Hei:)
    Kjempefin tapetbord,Susanne:)
    Jeg ser for meg den som bilde i en ramme...innpakningspapir...til å kle oppbevaringbokser....myyye en kan bruke denne til:))
    Jeg vil gjerne være med og tar 3lodder..kommentar,lenk og følger:))

    SvaraRadera
  5. Åhh vilken ljuvlig bård. Håller ju på att renovera köket, jag skulle givetvis be maken ersätta 80-tals bården med denna ljuvlighet när det är färdigmålat.
    Jag har länkat och jag har dig i min blogglista, totalt 3 lotter så nu hoppas jag på vinst.
    Ha de gott. Catarina

    SvaraRadera
  6. En superfin bård!!! Jag skulle använda den i vårt vardagsrum som verkligen behöver sig ett "ansiktslyft" och jag tror att den skulle passa bra där. Jag tar fyra lotter. Jag håller tummarna:)) Kram Sofi

    SvaraRadera
  7. Jag tar tre lotter. Är redan bloggföljare och gillare på facebook.

    Jag skulle sätta bården i hallen där jag har helvita väggar och lite gammaldags stil. Jag tror att bården skulle göra min hall mer välkomnande och stilfull. Den är verkligen vacker! Man skulle kanske passa på att dekorera några lådor med den också för att plocka upp samma mönster på fler ställen i rummet.

    SvaraRadera
  8. Åhh jag skulle absolut ha den i vår sovalkov. Helt perfekt!
    Jag tar en lott och håller koll på om jag vinner.
    Maria K.

    SvaraRadera
  9. Jättegärna med på fyra lotter, och jag skulle antingen ha den i mitt nya sovrum, när det är klart, eller i mitt nya kontor, när nu det blir klart :) Jättefin är den ju. KRam.

    SvaraRadera
  10. O den skulle passa perfekt i rummet som vår yngsta dotter har lämnat nu när hon flyttade till storstan. Jag är redan följare på fb o följer din blogg och nu gör jag en länk från min blogg, ska även tipsa på fb så det ska nog bli 4 lotter. Hoppas på tur!
    Ha det gott! Märta

    SvaraRadera
  11. Klart jag vill vara med så skoj!!
    Jag ska precis till att göra om vårat sovrum så den där bården skulle ju vARA Supersnygg längst ner..sen kan man klippa ut och göra småtavlor av rester i ett collagew;)
    Jag kommenterar+ är följare sen tidigare=2 lotter
    ha det gott!
    gabriella

    SvaraRadera
  12. Jag tror inte jag har tävlat än?
    Nu gör jag det iaf!

    Kram,
    Sara

    SvaraRadera
  13. Jag är gärna med i utlottningen och tar två lotter. Kommentar + länk. Skulle kunna tänka mig att låta denna bård följa trapplisten.
    Kram!

    SvaraRadera
  14. Jag ska genast kvista över till fejjan :)

    SvaraRadera
  15. Oj jo men jag skulle ha den bården just under min fönstertavla med olivträdet..då skulle jag se den varje gång jag kommer hem..rakt på bara..det vore ljuvligt..

    SvaraRadera
  16. Hej
    Hoppas att du inte hunnit dra för jag vill även vara med <Den är helt underbar tänk att få vinna.
    birgitta.55@hotmail.com

    SvaraRadera
  17. hej
    gillar din blogg jätte mycket för den är så blandat med det vardagliga och inredning, trädgård...
    är gärna med och tävlar om den fina bården skall renovera både hall och sovrum så den skulle nog passa i båda tror jag.
    Med vänlig hälsning Angela

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det skulle vara så kul att veta vad du tycker!!!
Har du ingen blogg klickar du bara på anonym och skriver sedan ditt meddelande!!
kram Susanne