onsdag 14 mars 2012

Sommarmöbler!

Snart är det dags att ta ut trädgårdsmöblerna igen, så härligt!!! När jag fyllde 40 fick jag två jättefina järnstolar av mina barn som fortfarande är favoriter ;))





Nu erbjuder Internetmöbler mina läsare 15% rabatt vid köp av liknande möbelgrupp....



Erbjudandet gäller mars ut och ni skriver Susannesgård som rabattkod i kassan....Bra va!!
Internetmöbler finns även på Facebook

Jag har verkligen haft fullt upp idag så det är soffan som gäller

Kram på er
Susanne

4 kommentarer:

  1. Hvor ser det hyggeligt ud, glæder mig også til at komme i haven og få det hele frem..

    Ha´en dejlig aften

    Knus Susi

    SvaraRadera
  2. Dom är så fina! Önskar att vi hade en balkong här i lägenheten :/

    SvaraRadera
  3. God Morgon!
    Visst är det ljuvligt att få börja tänka i dom banorna...trädgård allså.
    Jag har faktiskt haft min gjutjärns grupp ute hela vintern...hoppas att den överlever detta hm! Ha nu en ljuvlig dag, här lyser solen iallafall i norra Västmanland♥
    Kram Gabriella

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det skulle vara så kul att veta vad du tycker!!!
Har du ingen blogg klickar du bara på anonym och skriver sedan ditt meddelande!!
kram Susanne