lördag 26 maj 2012

Award ;)


Så glad jag blir och det kan behövas idag i detta tråkiga regnväder ;)) Fick en bloggaward av gulliga 

Emily med bloggen Nostalgia

Jag väljer att ge den vidare till alla er som tittar in här och gör min blogg till det den är ;)) Jag vill passa på att hälsa alla nya följare och läsare välkomna...hoppas ni kommer gilla det jag visar och skriver om här ;)

Idag är tyvärr inte vädret det bästa här på Öland...Solens o vindarnas ö hmmmm! ;)) nja jag har passat på att röja lite inne och hoppas att solen snart tittar fram för då är jag redo ;)


Ni som brukar läsa bloggen vet ju att endast städa inte är min grej så lite annat har jag pysslat med nu i regnet ;))) 

Kram på er...vi syns när solen tittar fram

Susanne

 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, det skulle vara så kul att veta vad du tycker!!!
Har du ingen blogg klickar du bara på anonym och skriver sedan ditt meddelande!!
kram Susanne