onsdag 30 maj 2012

Hemma....

.....och sjuk har jag varit sen igår ;( inget kul alls för jag skulle ju vara på arbetsplatsbyte denna veckan. Jag hade sett fram emot att göra det då jag jobbat där förut och känner alla där...alltid kul att träffas men nu blev det inte riktigt som jag tänkt ;(




Vi har alltid gillat rosenhagtorn och när Pether fyllde 50 fick han ett träd av sina släktingar....det visade sig dock vara ett miniträd för det har aldrig blivit större tyvärr. Vi hade tänkt lite insynsskydd mot grannen när vi sitter på verandan, så blev det dock inte! Däremot så blommar det som aldrig förr i år och det är ju kul...jättegulligt ;)
Men det kanske är så att de växer extremt sakta....någon som vet??

Kram på er alla och tack för era gulliga kommentarer ;)

Susanne

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, det skulle vara så kul att veta vad du tycker!!!
Har du ingen blogg klickar du bara på anonym och skriver sedan ditt meddelande!!
kram Susanne