torsdag 17 maj 2012

Njuter!

Va säger ni...visst är det underbart att vara ledig och största bekymret är om jag ska ha lila kuddar i solstolarna eller de gröna från förra året duger ;))) 

Sovmorgon och långfrukost följd av lite plock i trädgården...vädret är inte så stabilt tyvärr så jag hamnade på verandan för att piffa lite där!


Kommer ni ihåg alla krukor vi drog fram under verandan...dags att använda några av dem!!
 

Behöver inte pensla dem med yoghurt...redan många års patina på dem ;)
 

Pyssel på gång...det är så här jag gillar att tillbringa mina lediga dagar...inget på agendan så jag kan unna mig att bara piffa runt ;))

Ska snart visa er vad det blev för pyssel idag!
Kram susanne


1 kommentar:

  1. Vad fina trädgårdsbilder i förra inlägget.
    Så härligt med helt vanliga krukor som är lite slitna.
    Ha det gott denna långhelg.
    AC

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det skulle vara så kul att veta vad du tycker!!!
Har du ingen blogg klickar du bara på anonym och skriver sedan ditt meddelande!!
kram Susanne