onsdag 2 maj 2012

Underbart.....

Efter en kall natt och morgon blev vädret såååå varmt och underbart igen ;)) Mina killar fortsatte briljera i trädgården...när jag kom hem från jobbet började Johan skura verandan och möblerna medan Rasmus fortsatte plantera. Han är vår nya buskexpert...gräver ut runt alla buskar vi har och fyller de perfekt grävda cirklarna med täckbark, så snyggt! Jag är inte så noga när jag gör sådant medan Rasmus är petnoga och det blir så bra. 





Vi grillade för femte dagen i rad och satt ute på den nyskurade verandan ;)) Bilderna är från förra året då kameran fortfarande strejkar.

Gjorde en liten mysig grej till trappan idag men som sagt ingen kamera....gjorde även lite annat piff, ska visa så fort som möjligt!

Ha en bra kväll, tänk redan torsdag imon!

kram susanne

 


1 kommentar:

  1. SÅÅÅ fina bilder:) typisk svensk sommar.
    Du har möjligen inte FB eller twitter så jag kan följa?

    Vill du se härliga bilder från botansiska GBG, då kan du kolla in mitt nya inlägg:)
    Ha en kanonvecka.

    LOVE Maria på inredningsvis

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det skulle vara så kul att veta vad du tycker!!!
Har du ingen blogg klickar du bara på anonym och skriver sedan ditt meddelande!!
kram Susanne