fredag 8 mars 2013

PLUS för.......






PLUS för våren
PLUS för solen
PLUS för fredag
PLUS för snart frisk
PLUS för alla kvinnor idag
PLUS för livet
PLUS för POSITIV
 
Välj själva PLUS för vad ni vill ;))

Köpte detta fina "halsband" hos Basichus...när jag vaknade idag och såg solens strålar in på sovrumsväggen visste jag direkt att där skulle det hänga ;))

Känner mig mycket bättre idag om man bortser ifrån alla munsår jag fått på hela överläppen...Pether tipsade om lösmustasch ;)) jag sa att jag behöver ju ingen läppförstoring i närmste läget ;)) 

Skaffa er en härlig solig fredag
kram susanne


  
 
 
 

1 kommentar:


  1. Hej Susanne! första gången jag är inne på din blog efter att ha läst reportaget i Barometern idag.Toppen toppen tycker jag. Vilka underbara bilderoch alla olika detaljer, jag är lite lik dig märker jag.
    Ha en härlig helg
    önskar Kerstin Danielsson Borgholm.

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det skulle vara så kul att veta vad du tycker!!!
Har du ingen blogg klickar du bara på anonym och skriver sedan ditt meddelande!!
kram Susanne