söndag 19 maj 2013

Blommor på hemmaplan



Som jag skrivit förut har vi växthus här i Strandtorp där de säljer sommarblommor billigt....Sara och jag var uppe där idag och handlade på oss som jag alltid gör vid pingst ;)) Massor fint fick jag med mig hem...
 



Nytt för iår var gräs och det ligger ju precis i tiden ;)

Handlade ju en hel del perenner i Kalmar igår så det finns en del att plantera, härligt ;))


Nu har vi gråtit en stund Pether o jag (mest jag) för tjejerna har åkt igen ;((( Bilen var full, tur att man sparar så det finns att ta av, massor krukor som jag kasserat släpade de iväg ;))

Hoppas ni haft en mysig helg
kram susanne


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, det skulle vara så kul att veta vad du tycker!!!
Har du ingen blogg klickar du bara på anonym och skriver sedan ditt meddelande!!
kram Susanne