fredag 12 juli 2013

Krukor med patina


Ett av dagens pyssel...det blev några stycken idag ;)


Jag slog ner en gardinstång i marken, rätt långt!Sen började jag trä på lerkrukor...
 



Planterade taklök och timjan i krukorna ;))Jag försöker ständigt hitta på nya installationer med dessa gamla lerkrukor....jag gillar dem och de passar i vår trädgård ;) Läste någonstans att de tar 150 kr styck på dyra gatan för dessa krukor med rätt patina...Jag har ju flera lådor fulla, låg under vår veranda då vi flyttade in ;))

Idag har vi haft ett underbart väder så vi grillade nu i kväll...firade att Johan kommit in på lärarutbildningen i Göteborg ;))

 Ha en mysig kväll
kram susanne



 

2 kommentarer:

  1. Du är himlans påhittig :) Jättefint blev det ju! Kram Marthina

    SvaraRadera
  2. Så himla fint...o 150 spänn låter saftigt..men på fina gatan har de kanske råd! ha det gott!
    Carina

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det skulle vara så kul att veta vad du tycker!!!
Har du ingen blogg klickar du bara på anonym och skriver sedan ditt meddelande!!
kram Susanne