lördag 9 november 2013

Gillar Gerbera....


....tyvärr är det inte bara jag som gillar Gerberas keramik här i huset....Mitt stora degfat som står på köksbänken får jag slåss med Lemmy om!!!


Han vet att han inte får ligga där men denna veckan har han varit hopplös....Faten står precis under lampan så det blir som en kuvös där, varmt o skönt för en frusen katt!!
 

Han tror han är kung här i Strandtorp och lyssnar inte på matte!!
 

Men nu har han fått en konkurrent om tronen...Lilla Tiger vill också ligga i skålen ;)
 

*Matte! visst är det min tur*
 

Hrmmmm Johan klagade på att jag inte använder Gerberaformerna som jag fått men jag tror inte det var så här han tänkte!!!

Hoppas n får en mysig lördagskväll

kram susanne

 

 

2 kommentarer:

Lämna gärna en kommentar, det skulle vara så kul att veta vad du tycker!!!
Har du ingen blogg klickar du bara på anonym och skriver sedan ditt meddelande!!
kram Susanne