fredag 6 december 2013

Rosor





Pether var inte så glad över att jag var bortrest några dagar men desto gladare över att jag var hemma igen...fick fina blommor när han hämtade mig vid tåget ;))

Idag har det verkligen stormat över ön och vi var utan ström hör ett par timmar sist på eftermiddagen ;(( Tur att den kom tillbaka, trist en fredagskväll utan mat!! Kastade mig ner för trappan när den kom tillbaka, på med ugnen och kaffebryggare så nu är jag förbered ifall den försvinner igen ;)

Ha en fin kväll
kram susanne


 
 

 

1 kommentar:

  1. Ja, vindarna tar verkligen i ! Hoppas att det lugnar ner sig snart. Fin fina rosor :)

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det skulle vara så kul att veta vad du tycker!!!
Har du ingen blogg klickar du bara på anonym och skriver sedan ditt meddelande!!
kram Susanne