lördag 3 maj 2014

Ledig helg....







Någon som förstod vart jag skulle i helgen ;) Förstås till lille gullungen Elvin <3 Redan åtta veckor är han idag så det var på tiden att få krama om honom igen ;) Sara hade jobbat klart på Öland för denna gången så jag passade på att åka med henne hit över helgen. Som anhörigvårdare jobbar jag ju i princip 24/7 så det är inlagt "ledig" helg för mig var femte vecka med blandade känslor! Men nu är jag iaf här och han är helt underbar den lille gossen ;) I går kväll passade hans föräldrar på att få lite tid själva så Elvin o jag var ensamma här på kvällen. Det gick så bra, så duktig o nöjde sig med mormor i många timmar ;)

Ikväll blir det grillat hos Sara med tre av fyra barn...johan är ju kvar i usa, sista dagen idag :)



Kram på er
Susanne

1 kommentar:

  1. Såå söt liten kille!!Förstår att du längtar dit och få träffa honom.
    Ha en mysig helg!!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det skulle vara så kul att veta vad du tycker!!!
Har du ingen blogg klickar du bara på anonym och skriver sedan ditt meddelande!!
kram Susanne