måndag 16 juni 2014

Babyshower
















Vi hade ju som jag skrev igår planerat att ha babyshower för Sara denna gången jag var i Göteborg :) Jag har bakat och gjort gialang och planerat i flera veckor...sen är ju problemet lite att vi hela tiden är tillsammans när jag väl är där så det är svårt att fixa i hemlighet....endast då det är ett problem annars är det jättekul att vi är tillsammans :) jag mitt nöt trodde ju jag hade hela förmiddagen på mig att fixa men tji fick jag så mycket fick jag överlämna åt syskonen att göra o de gjorde ett bra jobb ;)

Tror att Sara o Jonatan blev överraskade...att de blev glada det såg jag :)

Idag blev det en slappardag i ösregnet, rätt välbehövligt efter en intensiv helg

Kram på er 
Susanne


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, det skulle vara så kul att veta vad du tycker!!!
Har du ingen blogg klickar du bara på anonym och skriver sedan ditt meddelande!!
kram Susanne