måndag 30 juni 2014

Kökspiff






Idag fick jag faktisk möjlighet att göra en av de sakerna jag gillar mest...bara få gå i lugn o ro o piffa lite :) Jag diskade mina stilleben och ändrade lite i köket, det är avkoppling för mig! Ändrade om lite på köksbänken, fick en jättefin låda av Sara när jag fyllde och kom på en ide idag som jag tror äldste sonen kommer gilla :) en låda full av det som behövs till matlagning/grillning nära till hands....iom handtagen går den ju att förflytta till uteköket om man vill :)

Ibland undrar jag om jag inte fick leka med dockskåp när jag var liten....gillar dessa lådor o hyllor då jag kan han massor saker i, fast det går inte att lägga det hur som utan det ska matcha ihop o bli stilleben :)

Kram på er
Susanne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, det skulle vara så kul att veta vad du tycker!!!
Har du ingen blogg klickar du bara på anonym och skriver sedan ditt meddelande!!
kram Susanne