söndag 22 juni 2014

Snart.....


Denna korg har Sara själv legat i när hon var liten <3 jag hjälpte henne att stryka och bädda den så det blev rätt ;) Fyra barn har sovit i den men den ser ut som ny, inte ens en fläck! 




Så kul att båda tjejerna återanvänder det jag använde till barnen när de var små....här stickad filt, täcke jag sydde till Rasmus o påslalende alla använt :)











Nu är det 12 dagar kvar till att Sara ska föda och jag ska bli mormor för andra gången på fyra månader ;) Ska bli så spännande att få möta även detta lilla knytet <3 Är väl lite inställt på att även hon får gå över tiden men jag hoppas inte det! Jag har en Göteborgshelg inplanerat den 10 juli o då hoppas jag bebisen kommit annars dröjer det innan jag får träffa hen :)
Allt är klart hemma hos Sara o Jonatan till att ta emot den lille...jag var och beundrade det fina rummet och vagnen senast jag var där, sååå fint! 

Idag verkar vädret bli bättre än gårdagens och det är ju bra

Kram på er
Susanne

1 kommentar:

  1. Å, så fantastiskt fint barnrum,Sara är jätteduktig på att inreda.
    Det närmar sig med stormsteg då barnbarn nummer två kommer. Hoppas hon inte behöver gå över så länge,men risken finns.
    31/7 anländer vi till Göteborg,då hoppas vi att Algot får träffa sin lilla kusin.
    Hoppas allt är något så när ok,vi vet att du har det tufft,och tänker mycket på dig.
    Om det blir barndop i höst ,får vi kanske träffas.

    Må så gott ,vi hörs då vi blivit mormor /farmor igen.

    Kram från Dan och Anette.

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det skulle vara så kul att veta vad du tycker!!!
Har du ingen blogg klickar du bara på anonym och skriver sedan ditt meddelande!!
kram Susanne