söndag 8 juni 2014

Söndagsbild o dåligt samvete


Vilket vackert väder vi har haft denna söndag o vilken värme...tyvärr har den nog gått oss lite på värmen idag :( P har varit oerhört stressad och varit på mig som ett frimärke när han inte möblerat om allt både ute o inne. För varje flyttning av saker har han blivit mer o mer stressad och all energi har gått åt att lugna vilket inte hjulpet :( Jag ville så gärna fixa lite med blommorna jag köpte i fredags och varmt var dt så allt blev en ond cirkel :( Nu när P äntligen fått ro i kroppen och somnat fick jag så oerhört dåligt samvete över mitt eget tillkortakommande och dåliga humör idag :( Han ville ju bara hjälpa till men i all stressande är det ibland svårt att läsa av och energin finns inte efter tio dagar utan avlastning tyvärr :( ska bättre mig i morgon o hoppas vi vaknar till en bättre dag :)
Behövde skriva av mig, förlåt! Här kommer min söndagsbild till Fabriken!

Kram kram
Susanne



1 kommentar:

  1. En underbar blogg har du med så mycket fina bilder och berättelser! Inte ska du ha dåligt samvete, beundrar alla er som lever med denna sjukdom i er närhet! Det är verkligen de anhörigas sjukdom.. Kram Immi

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det skulle vara så kul att veta vad du tycker!!!
Har du ingen blogg klickar du bara på anonym och skriver sedan ditt meddelande!!
kram Susanne