söndag 1 juni 2014

Trädgårdspiff


Söndagsbild på Fabriken....mitt bidrag blir lite trädgårdspiff som jag fixade idag ;) ville ha något välkomnande vid parkeringen så idag blev det ett stilleben av zink och tygvimplar....vimplen gjorde jag av rivna tygbitar som jag knöt på ett snöre, väldans enkelt ;) Nu fattas det bara blommor i mjölkkannan och hinkarna....ljust rosa och vitt med lite ljust blått om jag hittar rätta färgen ;)

Härligt väder idag me o inget regn som vi behöver till odlingarna så det blev kvällsvattning :)









Kram på er

Susanne

Titta in på Fabriken och se fler söndagsbilder

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, det skulle vara så kul att veta vad du tycker!!!
Har du ingen blogg klickar du bara på anonym och skriver sedan ditt meddelande!!
kram Susanne