söndag 10 augusti 2014

Livstecken.....


Jag har förstått att ni är flera som undrar vart jag tagit vägen här på bloggen. Tyvärr har jag även fått priotera bort det sista som gav lite energi....piff o blogg ;( Hoppas dock snart vara tillbaka igen men läget är o har varit väldigt kritiskt här senaste tiden tyvärr ;( Min man är sämre och vi står inför flera olika jobbiga val så dagarna är långa och tuffa här just nu! 

Har dock mina underbara barnbarn att glädjas över tyvärr hinns inte det heller med just nu. Men jag försöker iaf höra hur de mår varje dag men skulle vilja så mycket mera <3

Kramar till er hoppas jag snart är tilbaka med lite roligt men nån fin bild på guldklimparna kan ni få....

Susanne



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, det skulle vara så kul att veta vad du tycker!!!
Har du ingen blogg klickar du bara på anonym och skriver sedan ditt meddelande!!
kram Susanne