måndag 17 november 2014

Doft av jul


Regnig måndag här idag o trött som ett helt ålderdomshem är jag i kväll ;) Inte blivit så mycket sömn de senaste nätterna och ingen möjlighet att vila under dagarna heller. Idag var det möte i Borgholm hela förmiddagen och när jag ändå var där passade jag på att ta ett besök i min favoritaffär här i stan ;)) Gick därinne länge o bara njöt, gav en massa positiv energi ;) 
Lite sköna bilder ...ja Mittbrodts är det förstås :)



Här hade jag gärna satt mig en stund <3
 



Detta läckra kanelhus fick följa med hem från affären :) Litet hus till värmeljus gjort av  bark från kanelträdet från danska Oi Soi Oi sååå fint och doftar jul....;))

kram på er
Susanne

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, det skulle vara så kul att veta vad du tycker!!!
Har du ingen blogg klickar du bara på anonym och skriver sedan ditt meddelande!!
kram Susanne