söndag 30 november 2014

Första advent o gille i Köpingsvik


Första advent idag ;) oj va tiden går! Jag har spenderat hela dagen på Adventsgille i gamla skolan i Köpingsvik ;) Hade i ett svagt ögonblick lovat att stå där med några av mina alster ;) Jättetrevligt o mysig miljö o stort engagemang av hembygdsföreningen synd bara att inte flera hittat dit. Det var hela dagen värt att få lyssna på Julle präst o gänget framföra julsånger :)


Finns museum o mycket gamla fina saker att titta på i skolhuset
 

Mitt bord när det var färdigpiffad
 


Det där med gamla böcker är ju min grej ;)
 

Hyacinter
 

Lite bakat hade jag me
 

Olika julpynt av gamla boksidor
 

Ljus behövs ju i advent
 

 Tändsticksaskar o mer pynt av böcker o boksidor ;)

Tack alla ni som tittade förbi och pratade en stund o även ni som handlade förstås :) Så roligt att träffa er, var ju ett tag sedan några av er! 
Ångra ni att ni inte handlade eller någon som missade gillet idag o är sugna på något annorlunda julpynt skicka ett mail till mig så skickar jag gärna ;)

Hoppas ni haft en trevlig första advent 
kram susanne
 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, det skulle vara så kul att veta vad du tycker!!!
Har du ingen blogg klickar du bara på anonym och skriver sedan ditt meddelande!!
kram Susanne