tisdag 18 november 2014

snart dags


Nu är mysigaste tiden på året snart här och det är svårt att inte sätta igång med allt pyssel nu när jag är hemma på dagarna ;) Idag var det inget regn så jag passade på att få upp all utebelysning så nu är det klart att tända till advent eller när jag inte kan vänta längre ;) Det gick på en kick att få upp allt i dag. märks skillnad mot förra året vid denna tid med mitt låga blodvärde ;)



Idag har jag även limmat små kottar på en stjärnstomme...den andra ska kläs med mossa ;)
 


Är väldigt sugen på att adventspiffa kökshylla, blir nog innan helgen skulle jag tro ;)


Är ni sugna på att börja ni me?

kram kram
Susanne

 

2 kommentarer:

  1. Den blev ju fin stjärnan med kottar.Jag har också kli i fingrarna och skulle helst vilja börja på en gång med allt julfix men jag får väl vänta ändå tills efter helgen men då ska jag minsann börja på allvar.Det är allt bra tur att vi har Advent i denna mörka månad som lyser upp.
    Ha en fortsatt bra dag hälsningar Margareta

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja så mysig tid vi har nu o svårt att låta bli ;)

      Radera

Lämna gärna en kommentar, det skulle vara så kul att veta vad du tycker!!!
Har du ingen blogg klickar du bara på anonym och skriver sedan ditt meddelande!!
kram Susanne