söndag 12 juli 2015

Tillbaka?


Hej på er! Om det är några kvar ;)

Fick en kommentar från Ewa ikväll som gjorde att nu jäklar ska jag försöka :) sex månader sen att jag lovade att jag skulle vara tillbaka i bloggandet men så blev det tyvärr inte ;( Som med så mycket annat som jag fått låta stryka på foten tyvärr. Saknar bloggandet man har inte ens varit inne o tittat till bloggen på jättelänge. blir bara en påminnelse o dåligt samvete som med så mycket annat men nu försöker jag igen ;)
Vi är kvar här i Strandtorp gubben o jag och mår efter omständigheterna helt okej. Det går mycket upp o ner o man kan inte ta något för givet. Barnen mår bra de me o de två små gullungarna växer o frodas o är helt underbara. De har båda varit mycket här på Öland o trivs med det :) 




Har letat i flera år efter en passande stol att klä om med taklökar. Nu har jag hittat den o igår planterade jag i den, mossan är bara där tillfälligt tanken är att taklöken ska växa över hela sitsen :) Har målat den ljusa kanten idag för den skar i ögonen :) 

Kransen som hänger på ryggstödet är Agnes torkade midsommarkrans <3


Kram till er som finns kvar därute, lovar att vara tillbaka snart igen...mycket piff att visa hihi

Susanne

2 kommentarer:

Lämna gärna en kommentar, det skulle vara så kul att veta vad du tycker!!!
Har du ingen blogg klickar du bara på anonym och skriver sedan ditt meddelande!!
kram Susanne